Zuidoost-Azië 2016

Hua Hin, 07-04-2016

Hua Hin, 07-04-2016

Goedemiddag,

Sinds enkele dagen ben ik in Hua Hin, een kustplaats zo'n drie uur ten zuiden van Bangkok. Doordat Hua Hin aan de kust ligt zijn er veel meer gamba's en vis te eten dan in Bangkok. De komende tijd zal daar voor mij waarschijnlijk weinig verandering in komen want vandaag heb ik besloten nog verder zuidelijk te gaan. Zaterdag vertrek ik voor een tussenstop naar Chumphon waarna ik voor nacht of vijf naar het eiland Koh Tao ga. Tijdens mijn verblijf daar zal het Thais nieuwjaar, Songkran, plaatsvinden wat drie dagen duurt. Na Koh Tao wil ik ook nog het eiland Koh Phangan en Khao Sok national park aandoen voordat ik weer in noordelijke richting reis. Bij het volgende blog zal ik een linkje bijvoegen naar de foto's. Nog heel even wachten dus...

Grt, Ian.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!