Zuidoost-Azië 2016

Koh Phangan, 18-04-2016

Koh Phangan, 18-04-2016

Sinds eergisteren ben ik op Koh Phangan. Het tweede eiland wat ik bezoek na Koh Tao. Het is tevens de eerste keer dat ik langer dan een dag een scooter huur. Best wel lekker om mijn eigen vervoer te hebben hier op het eiland. De plek waar ik verblijf is meer een resort als een hostel overigens. Met zwembad (!) en toch de minste kosten per nacht tot nu toe. Woensdag reis ik door naar Khao Sok National Park waar ik een paar dagen de jungle in ga. Dat is dus wel wat anders dan met een biertje in het zwembad liggen. Maar minstens zo leuk!

Grt,

Ian.

PS: hier de link naar de foto's (mede mogelijk gemaakt door Eva K) : https://drive.google.com/open?id=0B3vJDI1CAV-3Qi1nem5DNjBaTWc

Reacties

Reacties

Johan

Ian, ben blij dat je het zo leuk hebt, mooie foto`s gemaakt

Groetjes Marjo en Johan

Henri & Yolanda

Tof Ian mooie foto's en goede reis toe gewenst
geniet er van

Gr Henri & Yolanda

Trudi

Hoi Ian
Leuk je gisteren gehoord te hebben. Mooie foto's, kunnen we een beetje meegenieten van alles wat je bezoekt.
groetjes
Trudi en Sjaak

Goozina

Hoi Ian,
Inmiddels al 11 mei, dus op Koh Phangan zul je niet meer zijn.
Wel afwisselend zo: zwembad en jungle!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!